Nur Afiqah Sharuddin

Nur Afiqah Sharuddin

Monday, March 28, 2011

Sick :(

mula sampai sekolah je rasa tak selesa haha rupanya period fuhh gilaa sak -.- then tk kisahlahh makin lama perut aku makin sakit , sakit gila boleh ark sengugut ;/ time rehat je okay lagi bila sampai kelas je sakit dia dah datang pheww menangis aku tahan sengugut bila kwn aku tnya okay tak ? aku jwb aku okaylah :) dh smpi tahap aku dh tk tahan gila suruh kwn aku call ibu aku then ckp nk balik :( tggu ibu dekat pejabat perut dh tk tahan ni sakit gila sekali ibu pun smpi lega sikit hati ni ajak ibu terus pg klinik mntk ubat tahan sakit haihh -.- aku ni laa then smpi rumah makan bubur lps makan bubur je tk sempat aku nk salin baju tiba2 rasa mcm nk muntah haa amekau sekali aku muntah tk sempat nk msk toilet melambak keluar --'

No comments:

Post a Comment